Interbilanz otvara nove radne pozicije

Radi održanja našeg dosadašnjeg uspeha i sigurnosti budućeg rasta potrebni su nam: Iskusni računovođa i Referent obračuna zarade. 

Od aprila 2004. godine prisutni smo na srpskom tržištu – kao ćerka firma austrijske firme koja se bavi racunovodstvom, revizijom i poreskim savetovanjem. Zajedno sa našim ostalim firmama u Austriji, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj i Ukrajini savetujemo u prvoj liniji investitore sa nemačkog govornog područja. Zadovoljstvo naših klijenata je za nas isto tako važno kao i unapređenje i usavršavanje naših saradnika. Ovi odlučujući faktori značajno doprinose uspehu naše kancelarije. Radi održanja našeg dosadašnjeg uspeha i sigurnosti budućeg rasta potreban nam je:

 Iskusni računovođa

Glavni zadaci:

  • Vođenje knjigovodstvene evidencije u skladu sa važećim lokalnim zakonima
  • Izrada završnog računa i poreskog bilansa
  • Izrada mesečnih i kvartalnih izveštaja
  • Robno i materijalno knjigovodstvo
  • Obračun PDV-a

Vaš profil:

  • Završen Ekonomski fakultet
  • Najmanje 3-5 godina iskustva u relevantnom polju (poželjno u stranoj kompaniji)
  • Poznavanje MRS i MSFI
  • Poznavanje lokalnih poreskih propisa
  • Posvećenost klijentima
  • Precizni, komunikativni i spremni za timski rad
  • Visok stepen lične odgovornosti
  • Veoma dobro znanje engleskog i/ili nemačkog jezika
  • Sertifikat ovlašćenog računovođe bila bi prednost

Mi nudimo:

  • Raznovrstan i izazovan posao u internacionalnoj kompaniji
  • (Obuku u firmi i eksterno organizovanim stručnim seminarima, kao i odgovarajuća organizacija individualnih obuka
  • Sjajnu radnu atmosferu u mladom i dinamičnom okruženju
  • Stimulativna zarada

Referent obračuna zarade

Opis poslova:

  • Vođenje knjigovodstvene evidencije u skladu sa važećim lokalnim zakonima
  • Izrada mesecnih i kvartalnih izveštaja
  • Prikupljanje i ažuriranje podataka vezano za obračun zarada
  • Obrada podataka i obračun zarad
  • Priprema i podnošenje poreskih prijava i kreiranje naloga za placanje
  • Priprema dokumentacije za refundaciju  porodiljskog odsustva i bolovanja
  • Prijave/odjavezaposlenih

Vaš profil:

  • Završen Ekonomski fakultet/Viša poslovna škola
  • Najmanje 3-5 godina iskustva u relevantnom polju (poželjno u stranoj kompaniji)
  • Poznavanje lokalnih poreskih propisa
  • Posvećenost klijentima
  • Precizni, komunikativni i spremni za timski rad
  • Visok stepen lične odgovornosti
  • Srednji nivo engleskog i/ili nemačkog jezika

Mi nudimo:

  • Raznovrstan i izazovan posao u internacionalnoj kompaniji
  • (Obuku u firmi i eksterno organizovanim stručnim seminarima, kao i odgovarajuća organizacija individualnih obuka
  • Sjajnu radnu atmosferu u mladom i dinamičnom okruženju
  • Stimulativna zarada

Ukoliko ste zainteresovani za neku od pozicija, pošaljite nam Vaš CV sa fotografijom na email: office@interbilanz.rs , koji ćemo naravno tretirati u potpunom poverenju.

Leave a Comment

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Scroll to Top